söndag 29 mars 2009

hejsan
inser att någon hade kommenterat mig på face book och jag fattade inte att det var min blogg som hon kommenterade så dum man kan vara hehehe.
man känner att man inte vill bli så lost som man inte hänger med. har alltid sett mig som en person som gillar ny modigheter som internet men hel plöstsligt så har tekniken gått om lilla mig det är ett hårtslag hmmmmm.
men men man får väl jobba upp sig så man kommer i kapp dom andra som är haj på face book.
nu har min kompis varit här med atugrafen och så snygg den var . så nu blir det att åka till öb i morn och köpa ram så man kan spika upp den.
frugan blir väll toki på mig när hon ser alla tavlor vi ska sätta upp hehe.
och imrogon ska man vara barnvakt åt min frus systers barn och det ska bli jätte kul hon är ett sånt energi knippe + att jag ska bisiktiga bilen som jag inte tror går igenom men det löser sig säkert.
samtidigt ska jag gå på handledning ang min uppsats men det ska bli kul och se om man har kommit någonstans om man är på rätt väg.
så det blir en lång men rolig dag sedan så får man inte glömma våran underbara hund som ska gå ut i morgon .
sedan mellan alt så ska jag träna min gammla kropp som förhoppnings vis blir lite yngre som i fonstora dar.
ge en komplimag till någon så blir värden en person lyckligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar