måndag 30 mars 2009

jahhaaa då var man upp igen !!!!ja då sitter man uppe och pluggar igen, var uppe vid 06.00 i dag och jag är ledig inte bra.skulle besiktiga billen i dag men det visade sig att man var tvungen att boka tid vilket sätt heheh för kunde man komma obokad men det kan man tydligen inte göra längre hihi. men jag fick en ny tid i morgon så det löste sig ändå.ja annars så har morgonen gått bra körde min fru till jobbet i morse så hon kunde komma till jobbetför jag skulle ju ändå besiktiga billen i dag ju heheh.så nu sitter man här med böcker och en kaffe kopp som inte är helt fel.sedan så blir det nog ett pass på gymmet så man får känna sig duktig.jag har tänkt på detta med att ändra klockan tänk vad en timme kan ställa till det för en.man blir ju lurad och tro att klockan är 6 på morgonen men i själva verket så är den 5 i alla fall i min kropp och det förbättrar ju inget när man inte kan somna på natten phuuu.så det som kom på detta iden med att ändra klockan skulle jag vilja ha ett allvarligt snack med.nej nu är det dax att börja plugga igen ha det gött.är det någon som behöver en vän ställ upp då för vi behöver varandra var med mänskliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar