söndag 10 maj 2009



hejsan !!!



tänkte det var dax att skriva igen, nu var det ett tag sedan.



nu sitter man med ett arbete som ska vara inne om 11 dar tror ni jag är stessad det skulle bara anna .

så nu kommer man att bo vid datorn, men vad kul det ska bli att se ett mästervek tar form heheh nej men alvarligt talat så ska det bli intressant se hur det går.

kommer jag att klara detta? det blir min största utmaning hittilsen i skolan, visst juridiken var svår men detta är inte heller så lätt.

men å andra sidan så kan det inte mer gå åt helvete, sedan så har jag en fru som peppar mig som är ett underbart stöd.


var i helgen och hjälpte min mamma att flytta det är altid roligt att hjälpa sinna föräldrar dom har hjälpt en så mycket geon livet så man vill ge tillbacka så mycket.

sedan så vill jag tacka minna underbara handledare för att dom hjälper mig så bra nu när jag jobbat med mitt arbete tack.


nu måste jag bara berömma min underbart snygga fru som är så vacker och läs gärna hennes blogg ha det gött där ute .








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar