onsdag 8 april 2009

hej hopp
nu är det dax att skriva litetill ,idag har man jobbat och som vanligt så är det roligt att jobba med sådana duktiga människor som är så duktiga på sitt jobb tack för er vägledningledning.
jag sitter här hemma och funderar på mina frågor som jag ska utarbeta till mitt arbete.
det är inte lätt men det löser sig nog ,men det går mycket fram och tillbaka ibland så vet man hur man ska lägga upp det och andra sekunden så är man lost som fan.
men visst är det en härlig process man jobbar fram.
det är ett lång process som tar tid att få fram men jag är övertygad om att resultatet blir lysande har så många bra arbetskamrater som har lysande förslag tack för att ni finns.
sedan så har jag min fru som är så underbar och ställer upp för mig tack för att du finns anna hon har för övrigt en blogg här med .
nej nu ska jag softa och koppla av med iron maiden rock in rio rock on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar