torsdag 2 april 2009

i am back
nu var det ett par dagar sedan jag skrev i min blogg, men nu är jag tebax.
min morgon började inte bra när jag kom till träningen så hade min mobil lagt av så den inte gick att få igång igen och jag kan inte träna utan min mobil för där har jag min musik som gör att det går lättare att träna.
så det var bara att åka hem och ta min gamla telefon och leta upp garanti papprena så jag kunde lämna in telefonen på jobbet eee praktiken menar jag.
fick min första handledning på jobbet i dag och den stärkte för när man får konstruktiv kritik så utvecklas man.
sedan så har jag fått så underbara sms av min underbara fru. hela dagen
jag får hålla med henne om vad hade jag gjort utan henne vid min sida? då hade jag varit en halv människa du är min ängel i mitt liv puuusss.
i morgon ska man lämna in bilen i perstorp där min mamma bor , och det ska bli kul att träffa henne.
sedan så ska en kompis komma och hälsa på mig.
och längtar jag till praktiken på lördag vi ses kära kollegor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar