söndag 5 april 2009

hejsan igen !!!!är
nu har man jobbat helg , ska bli skönt att vara ledig. ja ledig och ledig jag ska ju plugga på mitt arbete om ADHD det snurra ganska bra i huvudet just nu ,frågor som snurra är har jag rätt frågeställning , finns den röda tråden i mitt arbete . kommer jag att hinna att skriva klart . som ni ser så är det mycket som snurrar just nu.
det går mycket upp och ner just nu när det handlar om arbetet i bland tycker man att man är bra på , sedan så kan det skita sig och alt känns meningslöst.
men men det löser sig säkert.
tur man har en förstående fru hon är bra på att stöta mig.
nej nu ska jag gå och lägga mig, jag ska upp och träna i morn + att jag ska plugga och ska på handledning.
god natt på er och krama varandra där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar